Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Reya | użytkownik

imię i nazwiskoAleksandra R. adresWrocław / Stronie Śląskie zarejestrowany16.04.2005 @20:25:37 ostatnio na stronie12.08.2013 @17:48:02

mote



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4300589
digarty32 komentarze2782 posty na forum663

komputer / sprzęt
Praktica LTL + Pentacon 1.8/50, Smena 8M, Nikon d90

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
+momost    27.01.2009 @23:01:58
Szacun.
_______
+momost    27.01.2009 @20:04:13
Ale tylko swoje.
_______
!OjciecRene    23.01.2009 @21:32:41
hłe hłe z Jeża no tak,było coś w albumie"egzorcysta"z diabelskimi fallusami:P:D
_______
nie jestem Twoim starym
!OjciecRene    21.12.2008 @16:11:28
nie no,mi wystarczyła jedna konkretna scena pod prysznicem:P
_______
nie jestem Twoim starym
!OjciecRene    21.12.2008 @16:02:01
american history x?:P


hłe hłe ja jebię...:D
_______
nie jestem Twoim starym
!OjciecRene    21.12.2008 @15:53:09
każdy tak mówi:D
_______
nie jestem Twoim starym
~francesca    17.12.2008 @15:22:24
powalajacy pomysl na obiad
_______
!OjciecRene    01.12.2008 @10:47:25
świece i wino zawsze się sprawdzają:D
_______
nie jestem Twoim starym
~gaston    20.11.2008 @18:30:04
...ok fotki poszły
_______
...let me show you the world in my eyes
~gaston    19.11.2008 @17:55:08
...ooo dopiero teraz zlukałem że pisałaś ...fotki podeśle jutro po południu bo zabiegany troche jestem i z niczym się nie wyrabiam :/ ...przy okazji masz tu filmik z madballi http://hcphotos.pl/video/1226617200/show_no_mercy___19.htm
_______
...let me show you the world in my eyes
^lilienn    25.10.2008 @01:49:18
http://www.digart.pl/forum/temat/844854/_POZNAN__Oddam_bilety_na_Groove_Armada.html
zapraszam, lub tez podrzuc znajomym jesli gustuja i/lub sa z poznania
^lilienn    25.10.2008 @01:46:37
Kota mi zeżarłą obiad
i skaner mi zamarzł od miecha
ale zabawa była świetna :D


polecam :D
~panimaylena    24.10.2008 @07:47:02
usmiech mina tego pana. jest boska i az mi sie smiac chcialo a mialam taki zly humor
~cypel    18.10.2008 @00:05:31
nie lepiej bylo wypozyczyc
z widoczkami sie zgadzam

"transamerice" widziala ?
jak nie, to polecam
_______
hurra
mogę spersonalizować sygnaturkę oraz dostosować digart.pl do swoich potrzeb
~cypel    17.10.2008 @23:52:52
szczerze powiedziawszy nie pamietam tej sceny, w ogole cos mam slaba pamiec do filmow, chyba za duzo mi sie ich przewinelo (przewija)
film obejrzalem raz i uwazam, ze nie jest wart powtornego ogladania

_______
hurra
mogę spersonalizować sygnaturkę oraz dostosować digart.pl do swoich potrzeb
~cypel    17.10.2008 @22:09:47
a o tym nie pomyslalem, ale faktycznie moze sie kojarzyc, spotkalem sie tez z opinia, ze to marlboro
swoja droga film nudnawy
_______
hurra
mogę spersonalizować sygnaturkę oraz dostosować digart.pl do swoich potrzeb
~mimolek    25.09.2008 @09:57:07
hehe, ale ci się musiało nad tym obiadkiem nudzić
_______
Szarość, szarzyzna...Matka w domu kolorów nie miała?
~TYTOOS    23.09.2008 @22:38:51
Miniaturka, profilowe... miszczostfo tylko co to są KLAWE! niemieckie pornosy ?! :P
~SX    26.08.2008 @22:44:04
oryginalne profilowe
_______
Niech sobie ten przypis przeczyta elita, że każda śmietanka na deser jest bita.
http://www.youtube.com/watch?v=wxgzSIvWMOo&feature=related
~widget    18.08.2008 @12:46:46
Dziękuję Reyo
_______
zamiast dziękować za komenty,postawcie piwo:D:D:D:D
~mangok    09.08.2008 @09:49:21
jesz mienso?
_______
nic istnieje.
http://bohnia.com
~wewa    07.08.2008 @11:13:14
Reya, Reya ...Ty ch...

~KaileenaFarah    07.08.2008 @03:40:22
A ja chciałam tylko pozdrowić i podziękować za stworzenie grupy Mars Voltów Pozdrawiam, więc i dziękuję, o!
ostatnio edytowane: 2008-08-07 03:40:35
~Stima    06.08.2008 @02:43:43
haah. ^^ pozdro. (;
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt